reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Jablonický

Miroslav Jablonický

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorého baví písať a dostal som sa do stavu, keď mám potrebu komentovať veci okolné. ;-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Heathrow Terminál 4

Miroslav Jablonický

Heathrow Terminál 4

Videli ste film The Terminal?Tak niečo podobné sa nám stalo tento víkend. Záver však nebol happy end...

  • 30. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 009x
  • 8
Kto môže v Bratislave meniť veci verejné

Miroslav Jablonický

Kto môže v Bratislave meniť veci verejné

Narodil som sa v Bratislave a som srdcom Bratislavčan. Nebol som ešte ani na pláne, keď sa zbúrala Vydrica a postavil Nový most. Mal som iba 13 rokov, keď bola Nežná revolúcia a ľudia štrngali na námestiach. Osemnásty rok som dovŕšil za Mečiara a tešil som sa, že konečne budem môcť aj ja prispieť k zmene vecí verejných. Mám 29 a zistil som, že meniť veci verejné okrem volieb sa vôbec nedá.

  • 10. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 397x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu